Elefant.ro

miercuri, 4 iulie 2012

Daca cauti o buna hidratare a pielii incearca Herbagen


O buna hidratare a pielii este benefica fizic, dar si moral.Fiecare femeie doreste sa aiba un ten luminos, fara pete si, mai ales fara riduri. Daca pentru corp exista gimnastica, yoga etc. ,subiect pentru viitor, pentru un chip asa cum ti-l doresti este nevoie de putin efort financiar.

Postarea mea se refera la femeile care nu viseaza operatii estetice, injectii cu botox si altele, dar doresc sa arate bine pentru cei din jur si, in special , pentru ele. Sa se simta bine in pielea lor si increzatoare in fortele proprii.

Piata noastra e invadata de tratamente pentru ingrijirea tenului. Preturile variaza in functie de marca si de marketingul care i se face.

Eu va recomand o crema cu extract din  melci. Este produsa de Genmar Cosmetics, o firma autohtona. Este vorba de Herbagen. Pretul este rezonabil, pot sa va spun ca o folosesc cu incredere si sunt foarte multumita de rezultat.

Stiu ca se poate procura din anumite farmacii, dar eu am achizitionat-o prin comanda on-line de pe www.icosmetice.ro. Pretul este sub limita a 50 ron si livrarea foarte rapida.

Va recomand cu caldura sa incercati acesta crema. Eu ii multumesc prietenei mele Mariana care mi-a recomandat-o.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu